Vi hjälper dig svara på offentlig upphandling

7 maj 2018

Hur ska man svara på offentlig upphandling?

Flera företag upplever svårigheter med att svara på offentliga upphandlingar. Det är tidskrävande och kräver en djupgående expertis som vet hur processen fungerar. För den som lyckas med upphandlingen finns en stadig källa av inkomst som kan hjälpa ditt företag växa och nå nya marknader. Trots det deltar bara två till tre procent av de svenska företagen i upphandlingarna och av de som lämnar anbud är materialet bristfälligt.

Därför är det viktigt att man väljer rätt upphandlingskonsult som kan båda sidorna av offentlig upphandling. Vi på Inköpsdesign har ett brett nätverk av kompetenta experter och vet hur du kan få ut det mesta av de offentliga upphandlingarna.

En av våra samarbetspartner är Anett Hansen. Hon har lång erfarenhet av arbetet som upphandlare. I arbetet har hon funnits på båda sidorna av förhandlingsbordet och vet hur du ska agera som upphandlare och anbudsgivare. Med hennes hjälp kan ni som företag ta del av de 600 miljarder kronor som offentlig upphandling omfattar.

Vi på Inköpsdesign vet att du som företagare har nytta av experter som Anett och därför erbjuder vi 1 timmes gratis rådgivning med henne. Hon har flera samarbeten som löpt över 5 år och bevakar ständigt alla kanaler som innefattar offentlig upphandling. Boka ett rådgivningsmöte idag och lär dig mer om hur du kan ta del av offentlig upphandling.

offentlig upphandling

offentlig upphandling


« Tillbaka

Rådgör med en expert

Kontakta oss för en timmes gratis rådgivning. Vi tar en diskussion om dina utmaningar och behov oavsett om detta avser utbildningsbehov, rekrytering, metodstöd eller resursstöd.

Bli kontaktad

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Läs våra senaste nyhetsbrev »

Vi behandlar dina uppgifter enligt GDPR. Läs mer här »

Ring oss gärna på 070-612 46 29