Medarbetare

Rolf Persson
VD
0736 565619
Skicka e-post »

Rolf har mångårig erfarenhet som Strategic Sourcing Manager. Han har genomfört ett flertal förändringsprojekt med syftet att öka det kommersiella medvetandet inom inköp och effektivisera företagets hela inköpsprocess. Rolf har gedigen erfarenhet av komplexa inköp t ex av programvara för telekomsystem, outsourcing och konsulttjänster.

Ulf Malmquist
Ekonomi och marknad
0707 970535
Skicka e-post »

Ulf har mångårig erfarenhet inom projektledning, inköp/upphandling, IT och logistik med särskild inriktning mot elektronisk handel. Har som konsult med egen verksamhet utfört uppdrag till såväl privata som offentliga bolag, kommuner och landsting i Norden. Produktspecialist för Spendanalys och SpendManager. Ordförande i Inköpsdesign.

 

Anneli Frost
Strategisk inköpare
0730 600757
Skicka e-post »

Anneli har erfarenhet av såväl strategiskt som taktiskt och operativt inköp i olika branscher som t.ex. telecom och stålindustrin. I rollen som konsult har hon i kunduppdrag haft upphandlings och avtalsansvar, hanterat avtalstolkningar och drivit förhandlingar. En stor del av uppdraget som konsult består i att i samråd med sakägare och övriga avdelningar samordna inköpen och på så sätt få ett kostnadseffektivt inköp. Anneli har en teknisk bakgrund och har arbetat i internationella miljöer, så väl vad gäller kunder som leverantörer och lägger stor vikt vid relationer, såväl interna som externa.

Thomas Rockmyr
Försäljningsansvarig
0706 124629
Skicka e-post »

Thomas har mer än 15 års erfarenhet av att sitta ”på andra sidan bordet” som säljare vid inköpsförhandlingar.

Skapar förtroende genom att hålla vad man lovar och vill alltid kundens bästa, vilket ger långa kundrelationer.

Mycket erfarenhet från porto-, print och fakturahantering samt hårdvarubranschen.

Madeléne Martinsson
Strategisk inköpare
0706 802829
Skicka e-post »

Madeléne har erfarenhet som strategisk inköpare på ett internationellt företag. I arbetet ingick att jobba med specifika inköpskategorier och driva dessa mot uppställda mål från ledningen. I rollen ingick således att identifiera förbättringspotentialer, utvärdera och utveckla befintliga leverantörer samt söka efter och förhandla avtal med nya leverantörer. Arbetet innebar nära kontakter med interna kunder i tvärfunktionella team ofta i samarbete med den globala inköpsorganisationen på företaget.

Kari Larsen
Mötesbokare
0707 759744
Skicka e-post »

Kari Larsen är vår mötesbokare med lång erfarenhet inom sitt område. I jobbet ingår att serva våra utesäljare med professionella möten där vi presenterar företaget och våra tjänster.

Lena Söderberg
HR ansvarig
0704 041880
Skicka e-post »

Lena har många års erfarenhet som chef där personalansvaret har varit en stor del av hennes jobb.

Rekrytering, introduktion och uppföljning och allt det som ingår i att ha personalansvar har varit en stor del hennes vardag.

Lena kommer främst från dagligvaru-/detaljhandeln där  jobbat som försäljningschef.

”Det är viktigt att ha rätt man på rätt plats”! En bra ledare omger sig med bra medarbetare som kompletterar dennes kompetens.

Lena är diplomerad Coach enligt ICF och är helt övertygad om att ett coachande förhållningssätt är ett vinnande sätt!

Rådgör med en expert

Kontakta oss för en timmes gratis rådgivning. Vi tar en diskussion om dina utmaningar och behov oavsett om detta avser utbildningsbehov, rekrytering, metodstöd eller resursstöd.

Bli kontaktad

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Läs våra senaste nyhetsbrev »

Vi behandlar dina uppgifter enligt PUL. Läs mer här »

Ring oss gärna på 070-612 46 29